۲۲ بهمن ۱۳۸۹، ۱۴:۱۳

گزارش مهر از بوشهر/

حماسه مردم استان بوشهر در سی و سومین فجر آزادی

حماسه مردم استان بوشهر در سی و سومین فجر آزادی

بوشهر - خبرگزاری مهر: مردم استان بوشهر در سی و سومین فجر آزادی با حضور گسترده در خیابانهای این دیار شکوه بیداری مردمی ولایت مدار و بابصیرت را در راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشیدند.

به گزار خبرنگاران مهر در استان بوشهر، در راهپیمایی امروز بوشهریها، دشتستانی و تنگستانیها، دشتیها، اهالی دیر و کنگان و جم، دیلمیها و گناوه ای ها با گامهایی استوار در ساحل خروشان خلیج فارس پرچم سه رنگ ایران در دست، ندای الله اکبر سرداده اند تا بگویند که همیشه حامی خط ولایت اند.

حضور پیرزنان، پیرمردان، مادران همراه با فرزندان کوچکشان، ورزشکاران، دانشجویان و جوانانی که وارثان انقلاب 57 هستند با شعارهای "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل" که با خروش خلیج فارس در هم آمیخته، از جلوه های ماندگار راهپیمایی امروز بود که در حافظه تاریخ این دیار به ثبت رسید.

شرکت کنندگان در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب در مصاحبه با خبرنگاران ما گفته اند امروز با وجود سرمای هوا به خیابان ها آمده اند تا ضمن اعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی با جنبش بیداری در جهان اسلام حمایت کنند.

"حسنی مبارک فرعون جدید است"، "وحدت راه و رسم مومنان است"، "وحدت خار چشم دشمنان است"، "انقلاب مصر تداوم انقلاب ایران است" از شعارهای راهپیمایی امروز مردم استان بوشهر بوده است.

کد خبر 1251150

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha